Ikuti Blog ini

Wednesday, July 20

Persediaan Menjelang November 2011

Bulan Julai telah hampir ke penghujungnya.......... YA ALLAH sebenarnya hati ini telah mula berdetak kencang.... Bermakna November hanya tinggal 2 bulan lebih sahaja lagi......... November nanti kontrak aku akan ditamatkan.......... Terasa berat menghadapi kenyataan ini.... Namun apakan daya, kerja aku nih tak boleh diserap ke jawatan tetap.......... Memang kadang2 terasa kecewa dengan Kerajaan......... Namun, aku buang perasaan itu jauh2 ialah hampir 5 tahun yang lalu aku menyara hidup  dengan duit gaji dari Kerajaan.........

Sekurang-kurangnya aku telah berusaha untuk memberikan khidmat yang terbaik sepajang aku berada di opisku ini walaupun ramai yang tidak menyenangi aku (orang opis nih tak suke kawan ngan aku.. huhuhu)

Entahlah kadang2 terasa mereka sangat beruntung sebab berjawatan tetap......... Tetapi semua itu rezeki dari ALLAH... segala yang berlaku pasti ada hikmahnya...... ALLAH telah menentukan segala sesuatu yang terbaik buat kita walaupun kadang2 kita tak sedar bahawa benda itu baik buat kita....

Aku perlu belajar untuk bersyukur, merasa jugak untuk menjadi penjawat awam........... merasa juga bonus yang kerajaan bagi, increment setiap tahun, dapat jalan2 satu malaysia......... Terima kasih YA ALLAH

Sehari dua ini aku telah mencari nota serah tugas di internet........ sebagai persedian kepada mereka yang bakal menjalankan tugas aku nanti..... Tapi kalau boleh aku nak cuba selesaikan kerja2 aku dengan seboleh mungkin..... InsyaALLAH...........

2 comments:

  1. yelah nanti jangan jadi k.noren entah aper2 tah....wakakkakakakakakakkakakakakakakakkakakakakakakakakkaka

    ReplyDelete
  2. Haha kak, iyerla takut macam2 yang timbul lak.... nasib baik sekarang dah macam2 yang timbul so boleh la amik tindakan

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...