Ikuti Blog ini

Saturday, December 17

Potluck Gathering Geng Kapal Di Rumah Liza Fitri

Dah berzaman dah tapi baru nak publish kan?
Hehehhe
takpe untuk ingatan bila baca nanti
anak2 pun boleh baca
yer tak

Liza Fitri Persatuan Geng Kapal ada buat small Potluck
So disebabkan dekat n ada kesempatan kami 3 beranak pun pergilah menghadirkan diri
Iyalah inilah masa dan ruang untuk berkenal-kenalan dengan yang senasib kan
Hanya Yang mengalami akan memahami

 Abah leka tengok bola..

 Sedih jer budak tecik nih

 Dalam ramai2 nih cube tengok Naufal kat mane

 Makanan Yang ada

 Banyaknye makanan

 Best kan?

 Rasa terlalu mewah dengan makanan

Laksa nih dari Kami.. Hehe Abah Naufal yang masak erk
Wajah Ceri Pengerusi PGK

Seronok sangat dapat jumpe sume


Me: minta maaflah ummi nih x berapa pandai nak berkawan

1 comment:

  1. makan banyak pun macam tu jugak badannya. muahaha...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...